Praca w Holandii


Maj zapowiada się obiecująco
Styczeń 27, 2009, 8:52 pm
Filed under: praca w Holandii | Tagi: , ,

przepustniceJak już wcześniej pisałem w okolicach Rotterdamu szykują się ciekawe inwestycje. No i właśnie dziś chciałem się przyjrzeć ciekawszej propozycji firmy AnethoKram G.M.B.H. Jest to niemiecka firma, która otwiera fabrykę w Holandii z myślą o polskich pracownikach. I tak właśnie będą produkować armaturę i przepustnice dla odbiorców w Europie. Bardzo ważne jest, że będą poprzez polskie agencje poszukiwać ludzi z doświadczeniem produkcyjnym a otwarcie planowane jest na maj. Może więc będzie to ciekawa propozycja dla osób, które w Polsce mogą do tego czasu stracić pracę a praca w Holandii jest dla nich jakimś sensownym wyjściem z patowej sytuacji.


5 komentarzy so far
Dodaj komentarz

witam jestem za interesowany pracą w Holandi mój tel +48888194703

Komentarz - autor: zbyszek

jestem zainteresowany ta oferta pracowalem jako pracownik produkcyjny w holandi jak i w polsce
to moj numer telefonu +48726152891
pozdrawiam i czekam

Komentarz - autor: dawid

pracowałem w zakładzie produkującym czesci do silnikow [zawory,prowadnice,tloki]firma nazywa sie Mahle Polska moj nr.tel.500084793

Komentarz - autor: szymczakzbigniew

witam Bylbym zainteresowany ta praca, mam doswiadczenie w pracy na produkcji w kraju ajk i za granica. Prosze o kontakt pod nr tel . 880-612-288

Komentarz - autor: Dawid1984

Czy ktoś już się zakwalifikował do tej.Z jakim biurem się kontaktować?

Komentarz - autor: Mirek




Skomentuj

