Praca w Holandii


Praca w Maarssen
Styczeń 2, 2009, 12:24 pm
Filed under: praca w Holandii

work2Pojawiła się ciekawa oferta pracy w Maarssen – jest to miasteczko w okolicach Utrechtu. Praca w Holandii w tym przypadku polega na przeładunku odzieży z kontenerów w centrum logistycznym. W praktyce oznacza to pracę przy chińskiej odzieży dokującej do Europy za pomocą portów w Holandii. Praca ta ma charakter stały i stawka za jej wykonywanie wynosi 8,5 euro brutto za godzinę. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą w serwisie aukcyjnym allegro praca.


20 komentarzy so far
Dodaj komentarz

Prosze o podanie linku na allegro,moj adres imail borysnl@o2.pl-jestem zainteresowany ta praca

Komentarz - autor: Piotrek

Ja jestem zainteresowany taa oferta ale mozna dosatc jakis kontakt? prosze jak cos napisac na maila radzia17@interia.pl

Komentarz - autor: Radziu

dla pytających o link do allegro, aukcji już nie ma ale oferta dostępna jest na stronie biura: podaje linka

http://www.eu-people.pl/logistyka/zaladunek-rozladunek-kontenerow-z-odzieza-w-centrum-logistycznym.html

Komentarz - autor: pracaholandia

prosze o szczegolowe info.odnosnie pracy

Komentarz - autor: pawel

http://www.eu-people.pl/logistyka/zaladunek-rozladunek-kontenerow-z-odzieza-w-centrum-logistycznym.html-podobno nieaktualne juz bo dzwoniłem

Komentarz - autor: piotrek

Jestem zainteresowany pracą w Holandi,doswiadczenie w pracy przy rozładunku kontenerów.Tel.785771372

Komentarz - autor: Krzysztof

jestem zainteresowny ta ofertą

Komentarz - autor: kamil

witam prosze o przesłanie oferty pracy na lipiec

Komentarz - autor: madzia

Jestem zainteresowany tą ofertą ,posiadam odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Proszę o kontakt ,moj nr tel 794552324

Komentarz - autor: Bojko Rafał

Witam.Jestem zainteresowany ta ofertą prosze o kontakt mój nr.tel 785105453

Komentarz - autor: Marcin

jestem zainteresowany prosze o konyat to moj adres meilowy deeles@wp.pl

Komentarz - autor: Mateusz

Prosze o kontakt , jestem zainteresowana, kontakt na maila kukamila99@gmail.com

Komentarz - autor: Kamilka

Witam serdecznie jestem zainteresowana ofertą pracy podaną przez państwa. Prosze o jakieś dodtkowe informacje na ten temat na adres urszulamazur2@o2.pl.

Komentarz - autor: ula mazur

Dzień dobry jestem zainteresowana Państwa ofertą prosiła bym o jakieś szczegółowe informacje na adres mail dck721@gmail.com

Komentarz - autor: Diana

aktualnie przebywam w holandi 60km od utrechtu jestem zainteresowany praca posiadam sofi nr komunikatywny j.ang. proszse o kontakt.tel+310626023243 mail dawid2fg@interia.pl

Komentarz - autor: dawid

witam jestem zainteresowany ta oferta,pracowałem juz w holandii,posiaam nr sofii,konto walutowe,komunikatywny angielski,kawaler bez nalogow.proszeo kaontakt na email

Komentarz - autor: bart

witam bardzo jestem zaiteresowana waszom ofertom pracy obecnie pracuje w tej branzy na stanowisku brygadzisty prosze o kontakt na email

Komentarz - autor: asia

doswiadczenie przy ciezkiej pracy w kontenerach przez 2 lata posiadam prawko mam 30 lat i sile .tel 698765004 darek

Komentarz - autor: kontener

jestem zainteresowany ofertą proszę o jakis namiar do panstwa firmy lub kogos kto juz tam prauje 794324082

Komentarz - autor: rufio

Prosze o wiecej informancji na moj adres e_maila.

Komentarz - autor: dawid




Skomentuj

